Future Lab 2016 - is one of the leading and influential conferences on marketing, communications and media in Ukraine.
25дней
:
16часов
:
35минут
9
september
Kiev
Expocenter of Ukraine, pavilion #3
10:00

Initiator

Dentsu Aegis
Network Ukraine
The initiator and organizer of the Future Lab 2016 is a communication group Dentsu Aegis Network Ukraine, representative of one of the world's largest advertising holding companies, which was created by the merger of the world's advertising giants Dentsu Inc. and Aegis Group plc.
According to Ukrainian Advertising Coalition rating Dentsu Aegis Network Ukraine is #1 media group with the highest billings among all international advertising groups in Ukraine. Members of the Group are full-service media agencies Carat Ukraine, Vizeum Ukraine and digital-agency AdPro, out-of-home advertising agency Master AD. Strategic partners of the group are: PointeR Agency, Media Press, UMG, PROMO, AMM Moldova.
One of the key goals of the Communication Group is to be one step ahead of the market. Therefore Dentsu Aegis Network Ukraine constantly supports innovative and creative initiatives of its members as well as different projects that influence the market.

Contacts

General issues

Olga Klykova
Tel:+380 (44) 498-8450

Location

Kyiv, Expocenter of Ukraine, pavilion #3

Media
support

Participation

Tatyana Podgurchenko
Tel:+380 (44) 498-8450

Partners

  • Platfor.ma
  • sostav
  • mediabusiness
  • Detector.Media
  • NV.ua
  • NewsOne
  • Obozrevatel

Условия использования

Программа начинается 2 июня. На протяжении 12-ти недель команды-участники будут работать с инвесторами, консультантами, советниками в семи городах Азии, США и Канады, примут участие в трехдневной конференции в Индии, представят свои продукты инвесторам на шести демо-днях. Стартапы встретятся с менторами и инвесторами в Дели, Бангалоре, Сингапуре, Нью-Йорке, Бостоне, Торонто и Сан-Франциско.

«Участие в данной программе открывает для нашей компании абсолютно новые перспективы развития и подразумевает вывод продукта на глобальный рынок, – уверен СЕО компании Hashtago Андрей Литвин.

Программа начинается 2 июня. На протяжении 12-ти недель команды-участники будут работать с инвесторами, консультантами, советниками в семи городах Азии, США и Канады, примут участие в трехдневной конференции в Индии, представят свои продукты инвесторам на шести демо-днях. Стартапы встретятся с менторами и инвесторами в Дели, Бангалоре, Сингапуре, Нью-Йорке, Бостоне, Торонто и Сан-Франциско.

«Участие в данной программе открывает для нашей компании абсолютно новые перспективы развития и подразумевает вывод продукта на глобальный рынок, – уверен СЕО компании Hashtago Андрей Литвин.

Программа начинается 2 июня. На протяжении 12-ти недель команды-участники будут работать с инвесторами, консультантами, советниками в семи городах Азии, США и Канады, примут участие в трехдневной конференции в Индии, представят свои продукты инвесторам на шести демо-днях. Стартапы встретятся с менторами и инвесторами в Дели, Бангалоре, Сингапуре, Нью-Йорке, Бостоне, Торонто и Сан-Франциско.

«Участие в данной программе открывает для нашей компании абсолютно новые перспективы развития и подразумевает вывод продукта на глобальный рынок, – уверен СЕО компании Hashtago Андрей Литвин.