Future Lab 2016 - is one of the leading and influential conferences on marketing, communications and media in Ukraine.
25дней
:
16часов
:
35минут
9
september
Kiev
Expocenter of Ukraine, pavilion #3
10:00

HEADLINER

Yuri Drabent
Creative Director Isobar Poland
  • 20
    EXPERTS
    Chief Executive Officers of media groups, Marketing & Advertising experts
    400
    PARTICIPANTS
    Marketing directors, managers and business owners of national and foreign companies
  • NET
    WORKING
    A unique opportunity of communication with opinion leaders from media market and CEOs of leading Ukrainian companies
    EXPE
    RIENCE EXCHANGE
    Discussion of future technologies, discovering more about the new world of innovative achievements adapted to nowaday Ukrainian market
  • DIS
    CUSSION
    Analysis of the current situation on communication market from the standpoint of TV Sales House in Ukraine
    CASES
    Presentation of successful business projects in Ukraine
Exponential Technologies
Igor Novikov
Co-Founder, SingularityU Kyiv Chapter
Micro-Moments. The new battleground for brands
Oleg Sukhomlin
Agency Development Manager, Google (Dublin, Ireland)
Programmatic TV: new reality
Yuri Lysenko
Strategic Development Director Dentsu
Aegis Network Russia
Future Lab 2016: results
Tayanovskyy Pavlo
Strategic&Innovations Director Carat Ukraine

Partners

  • Platfor.ma
  • sostav
  • mediabusiness
  • Detector.Media
  • NV.ua
  • NewsOne
  • Obozrevatel

Условия использования

Программа начинается 2 июня. На протяжении 12-ти недель команды-участники будут работать с инвесторами, консультантами, советниками в семи городах Азии, США и Канады, примут участие в трехдневной конференции в Индии, представят свои продукты инвесторам на шести демо-днях. Стартапы встретятся с менторами и инвесторами в Дели, Бангалоре, Сингапуре, Нью-Йорке, Бостоне, Торонто и Сан-Франциско.

«Участие в данной программе открывает для нашей компании абсолютно новые перспективы развития и подразумевает вывод продукта на глобальный рынок, – уверен СЕО компании Hashtago Андрей Литвин.

Программа начинается 2 июня. На протяжении 12-ти недель команды-участники будут работать с инвесторами, консультантами, советниками в семи городах Азии, США и Канады, примут участие в трехдневной конференции в Индии, представят свои продукты инвесторам на шести демо-днях. Стартапы встретятся с менторами и инвесторами в Дели, Бангалоре, Сингапуре, Нью-Йорке, Бостоне, Торонто и Сан-Франциско.

«Участие в данной программе открывает для нашей компании абсолютно новые перспективы развития и подразумевает вывод продукта на глобальный рынок, – уверен СЕО компании Hashtago Андрей Литвин.

Программа начинается 2 июня. На протяжении 12-ти недель команды-участники будут работать с инвесторами, консультантами, советниками в семи городах Азии, США и Канады, примут участие в трехдневной конференции в Индии, представят свои продукты инвесторам на шести демо-днях. Стартапы встретятся с менторами и инвесторами в Дели, Бангалоре, Сингапуре, Нью-Йорке, Бостоне, Торонто и Сан-Франциско.

«Участие в данной программе открывает для нашей компании абсолютно новые перспективы развития и подразумевает вывод продукта на глобальный рынок, – уверен СЕО компании Hashtago Андрей Литвин.